Monday, September 5, 2011

KJ Terus Menjadi Punca Mahasiswa Gagal Dalam Pengajian



Maklumat terbaru yang diterima pada hari hari, 5 September bahawa Saudara Muhammad Alif bin Sofian Gan, mahasiswa perubatan Tanta mengulang tahun akibat kegagalan KJ menguruskan fail Alif ke pihak universiti.

Disebabkan sikap sambil lewa KJ dalam menguruskan fail tersebut yang sepatutnya diselesaikan pada Mei yang lalu, Alif kini disahkan oleh pihak universiti bahawa beliau dikira gagal pada tahun ini dan terpaksa mengulang pengajian tahun 1 pada tahun depan.

Namun, sehingga kini KJ masih bersikap sambil lewa bahkan menyalahkan Alif mengenai kehadiran ke kuliah yang tidak sampai 75%.

Bagaimana kehadiran Alif dicatat sedangkan pngurusan fail pun bermasalah. Apabila pengurusan fail bermasalah, bagaimana nama Alif dicatat dalam kehadiran.

Apa yang pasti peringkat perubatan sudah menjalankan tanggungjawab sebagai sebuah persatuan yang menjalankan menjaga kebajikan ahli-ahlinya.

Mungkin selepas ini pihak Kementerian Pengajian Tinggi di Malaysia perlu membuat kajian mengenai peratusan mahasiswa/wi Malaysia di Mesir yang gagal. Adakah disebabkan masalah pelajar yang tidak ke kuliah, tidak menguasai bahasa arab atau MASALAH SIKAP PEGAWAI SEPERTI KJ YANG MENYEBABKAN MAHASISWA GAGAL?

Ini merupakan satu bukti yang kukuh dan sejarah. Nama KJ terus terpahat sebagai punca kegagalan mahasiswa/wi Malaysia di Mesir. Mungkin selepas KJ pulang ke Malaysia, peratus kejayaan mahasiswa/wi Malaysia di Mesir akan meningkat.

2 comments:

Salam sejahtera.

masukkan aduan tuan-tuann kesini dan tindakan akan diambil segera kerana ia arahan dari kerajaan
kalau setakat blog pegawai kerajaan tak baca pun.
http://apps1.pcb.gov.my/eApps/bpaiaducmpl/AduCmplPublic/add.do?aplCode=ms. Kalau tak dapat masuk web Biro pengaduan Awam dan pergi kepada public complaint. Yang elok student yang kena tu report sendiri. Selamat mencuba.

Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY (ISKANDAR LENDERS) via: {mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

e_mail:::[aditya.aulia139@gmail.com]
[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp:::[+44] 7480 729811[Chats Only]
Telephone Number☎[+44] 7480 729811[Calls Only]
BBM INVITE:::[D8980E0B]

Post a Comment

TV Media Mesir