Sunday, April 15, 2012

PEGAWAI YAYASAN TERENGGANU DI MESIR TERLIBAT UMNO..APA LAGI KOMEN BANGSAT DARI YAYASAN !!




Gambar atas kiri : Encik Ahmad Kamal Bin Abdullah(Peg. HEP Terengganu Mesir)                                                              

Gambar atas kanan : Bukti Encik Ahmad Kamal Bin Abdullah terlibat secara langsung dengan kelab nadi Umno Kaherah, Mesir. 

Gambar kanan : Encik Ahmad Kamal Bin Abdullah, Pengarah EME, Encik Khairi, Encik Zulkifle dalam satu pertemuan bersama pendokong Umno Mesir.

Yayasan Terengganu (YT) dilihat bermati-matian mempertahankan tindakan zalimnya terhadap 9 orang mahasiswa Islam Terengganu yang sedang menuntut di Mesir.

Tindakan tersebut dilihat oleh desakan dan sentimen politik sempit umno apabila mereka benggang dengan sambutan yang diberikan golongan anak muda diseluruh dunia.

Yang menghairankan kenapa hanya pelajar di Mesir sahaja diambil tindakan? Adakah kerajaan Terengganu sahaja yang mempunyai undang-undang rimba ini?

Kerajaan Terengganu diseru agar tidak bersikap hipokrit dalam isu penamatan pinjaman Yayasan Terengganu apabila salahlaku pegawai HEP Terengganu Mesir, Encik Ahmad Kamal Bin Abdullah yang kerap kali dilaporkan kepada pihak berwajib oleh pelajar tidak dipedulikan.
 
Beliau yang dilantik menjadi pegawai bagi menjaga kebajikan mahasiswa telah dilaporkan tidak menjalankan tugas dengan profesional kerana sibuk berpolitik.







Gambar bawah : Encik Ahmad Kamal Bin Abdullah, Pengarah EME (tengah), Encik Khairi bergambar kenangan sambil memegang borang Umno di Pejabat Kelab Umno Mesir.

5 comments:

Selamat hari untuk semua warga negara Indonesia dan juga semua ASIA, nama saya Ny. Nurliana Novi, tolong, saya ingin membagikan kesaksian hidup saya di sini di platform ini untuk semua warga negara Indonesia dan seluruh Asia untuk berhati-hati dengan pemberi pinjaman di internet, Allah telah sepenuhnya mendukung saya melalui ibu, Nyonya Elina yang baik

 Setelah beberapa periode mencoba untuk mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan ditolak terus-menerus, jadi saya memutuskan untuk mendaftar melalui pinjaman online tetapi saya ditipu dan saya kehilangan Rp 15.000.000 dengan pemberi pinjaman pinjaman yang berbeda.

Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan seorang teman saya yang kemudian memperkenalkan saya kepada Ny. Elina, yang adalah pemilik perusahaan pemberi pinjaman global, jadi teman saya meminta saya untuk melamar dari Ny. Elina, jadi saya mengumpulkan keberanian dan menghubungi Ny. Elina.

Saya mengajukan pinjaman sejumlah Rp500.000.000 dengan tingkat bunga 2%, sehingga pinjaman itu disetujui dengan mudah tanpa stres dan semua pengaturan dilakukan pada transfer kredit, karena fakta bahwa itu tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk pinjaman transfer Saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi aplikasi Mereka untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari dua jam uang pinjaman telah disetorkan ke rekening bank saya.

Saya pikir itu lelucon sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa akun saya dikreditkan dengan jumlah Rp500.000.000. Saya sangat senang bahwa ALLAH akhirnya menjawab doa saya dengan memesan pinjaman saya dengan pinjaman asli saya, yang telah memberi saya keinginan hati saya.


Mereka juga memiliki tim ahli di sana yang akan memberi tahu Anda tentang jenis bisnis yang ingin Anda investasikan dan cara menginvestasikan uang Anda, sehingga Anda tidak akan pernah mengalami kebangkrutan lagi dalam hidup Anda.


Semoga ALLAH memberkati Bunda Elina karena membuat hidup saya mudah, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman, silakan hubungi Mrs. Elina melalui email: elinajohnson22@gmail.com untuk pinjaman Anda

Ada perusahaan palsu lain yang menggunakan kesaksian saya secara online untuk mencapai keinginan egois mereka, saya satu-satunya dengan kesaksian yang benar ini, ketika Anda menghubungi kemudian meminta mereka untuk bukti pembayaran di sana kepada ibu ,, harap berhati-hati terhadap orang-orang ini, oke

Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena telah meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda.
Satu lagi nama saya adalah mrs nurliana novi, Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: nurliananovi96@gmail.com

Nombor Whatsapp saya: +62 838-2119-1900
E-mel saya: (parwatidudi350@gmail.com)
Puan Rebecca Walker (rebeccawalker700@gmail.com)
Nama saya Puan Parwati Dudi, saya seorang wanita bisnis dari Indonesia saya kalah tetapi 20 juta rupiah Indonesia kepada peminjam pinjaman palsu dan toko saya dekat dan saya kehilangan harapan dalam kehidupan pada hari ini yang setia ketika saya melalui internet saya melihat kesaksian dalam talian tentang rakan yang mendapat pinjaman `dari Puan Rebecca Walker. Saya diberitahu bahawa dia adalah seorang ibu yang jujur, jadi saya memohon pinjaman 100 juta rupiah Indonesia dari ibu sehingga setelah proses pinjaman, pinjaman saya dipindahkan ke rekening bank saya dan hari ini, saya memiliki toko yang menjalankan perniagaan saya dan hari ini saya telah melunaskan hutang saya, terima kasih kepada Ibu Rebecca Walker dia adalah seorang ibu yang baik. Jadi saya berjanji untuk memberi keterangan dan berkongsi berita baik saya setiap hari dan anda juga boleh menghubungi e-mel ibu (rebeccawalker700@gmail.com)
 jika anda memerlukan sebarang maklumat tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Rebecca Walker, anda sangat bebas untuk menghubungi saya di nombor Whatsapp saya: +62 838-2119-1900
Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (parwatidudi350@gmail.com)
 semoga Allah terus memberkati dia dan melindunginya kerana dia adalah orang yang baik.

Halo, nama saya ialah Victoria Alberto, mangsa penipuan di tangan peminjam palsu. Saya telah kehilangan kira-kira Rp6,000,000, juta rupiah kerana saya memerlukan modal besar sebesar Rp300,000,000, juta rupiah saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi. perniagaan saya dimusnahkan, dan dalam proses saya kehilangan anak saya. Saya tidak dapat berdiri lagi. Pada suatu hari saya bertemu rakan lama saya yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Puan Olivia Daniel, yang pada akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman dalam sebuah syarikat. ibu yang baik saya ingin menggunakan peluang ini untuk mengucapkan terima kasih, dan semoga Tuhan terus memberkati anda. saya juga ingin menggunakan peluang ini untuk memberi nasihat kepada warga Indonesia, bahawa terdapat banyak penipu di luar sana, jadi jika anda memerlukan pinjaman, dan ingin mendapatkan pinjaman cepat, hanya daftar melalui Puan Olivia Daniel melalui email: (oliviadaniel93@gmail.com ). anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini: (victoriaalberto78@gmail.com). jika anda mempunyai sebarang keraguan. sila dia adalah orang yang boleh dipercayai dan boleh dipercayai.
Terima kasih.

(okahomeloanfirm@gmail.com) +1(360)249-9796 ... Baik untuk mempunyai semua orang di sini boleh Tuhan Tuhan yang berkuasa memberkati dan melindungi kita daripada penipu dalam nama jesus amen, saya hanya seorang lelaki muda yang mendapat nikmat dalam sebuah syarikat bernama okahome loan company, ketika segala sesuatu bersatu menjadi sangat keras, saya tidak melihat di mana untuk pergi, maka saya menundukkan jubah saya dan berdoa kepada Tuhan, dan loard menjawab saya dengan mengarahkan perusahaan meto, saya telah begitu banyak perkara yang saya fikirkan di fikiran saya, jadi apabila saya sampai di sana memberi saya hanya merasa langkah untuk diambil, saya melakukan semua yang saya lakukan, dan memberitahu mereka berapa banyak yang saya perlukan tanpa masa sia-sia mereka menggabungkan nombor akaun saya dan sebelum anda tahu apa yang sedang berlaku, saya mendapat wang pada akaun saya, dan saya adalah shocket, beacouse saya tidak boleh mencatatkan diri saya mempunyai sejumlah 550 ribu dolar untuk menstabilkan perniagaan saya, selepas itu saya berkata kepada diri saya bahawa saya mesti memberitahu setiap orang cerita, meminta semua orang boleh lari ke syarikat pinjaman untuk mengesahkannya sendiri, terletak di calgary di kanada, atau anda juga boleh mengarahkan saya untuk maklumat lebih lanjut dengan e_mail saya atau anda boleh mengarahkan mereka secara langsung di sana melalui e_mail atau menulis mereka di sana whatsapp syarikat +1 (360) 249-9796 ... mungkin tuan memberkati syarikat pinjaman okahom untuk saya nama jesus, kawan-kawan berkali-kali tidak ke barat waktu anda tempat-tempat lain dengan baik mengadopsi mereka sekarang dan mendapatkan masalah anda diselesaikan ..

Hai semuanya, Nama saya Angga Annisa dan saya berbicara sebagai orang yang paling bahagia di seluruh dunia hari ini sebelum sekarang saya secara finansial dipukul tanpa harapan akan bantuan apa pun, tetapi ceritanya akan segera berubah ketika saya bertemu dengan Ibu. Saya sangat senang untuk mengatakan keluarga saya kembali untuk selamanya karena saya membutuhkan pinjaman sebesar Rp.700juta untuk memulai hidup saya di sekitar karena profesi saya karena saya seorang ibu tunggal dengan 3 anak dan seluruh dunia tampak seperti itu tergantung pada saya sampai Tuhan mengirim saya kepada sebuah perusahaan yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, perusahaan yang takut akan Tuhan, ISKANDAR LENDERS, mereka adalah Juruselamat Tuhan yang dikirim untuk menyelamatkan keluarga saya dan pada awalnya saya pikir itu tidak akan mungkin sampai saya mendapat pinjaman sebesar Rp.700 juta dan saya akan menyarankan siapa pun yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi Bunda Iskandar melalui email. [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com] karena ini adalah pemberi pinjaman yang paling memahami dan baik

Contact Details:

e_mail Address:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com>>>>
WhatsApp:::+6282274045059
Company::Iskandar Lenders"""""
Loan Amount:::Rp.700juta
Name:::::Angga Annisa
Country::::Indonesia
Occupation:Trader
Year:April,2020

Jumlah minimum>>>>>>Rp.100 juta
Jumlah maksimum>>>>>Rp.100 miliar

Post a Comment

TV Media Mesir