Tuesday, April 10, 2012

KERAJAAN “HALAL” KAN BERSIH 3.0, E.M.E DAN KEDUTAAN SERABUT OTAK

Syabas dan tahniah di ucapkan kepada Kerajaan Malaysia di bawah pimpinan Najib yang tiba-tiba membuat keputusan di luar jangkaan semua pihak. Membenarkan perhimpunan bagi menyatakan protes dan bantahan terhadap sistem negara yang cukup serabut bahkan telah menjerumuskan negara ke lembah muflis.

Tapi ni sebenarnya bukanlah berita gembira buat semua, jawapan putar belit dan penipuan adalah mainan dan amalan biasa UMNO dan BN. Juga tidak dilupakan Dato’ Duta Malaysia di Kaherah Mesir, Prof Dato’ Fakhruddin yang dilihat cukup mesra dan tunduk kepada UMNO. Begitu juga nama pegawai E.M.E yang akan kembali menjadi hero bangsat UMNO iaitu Khairi Jalalludin yang memang cukup setia dalam menjilat arahan dan permintaan UMNO.
 

(gambar: suasana Bersih 2.0 di Mesir)

Keizinan dari kerajaan pastinya akan diputar belitkan oleh Kedutaan Malaysia di Kaherah bagi menggagalkan sebarang perancangan untuk berhimpun sempena BERSIH 3.0. Menggunakan hujah suasana Mesir yang masih banyak rusuhan dan masa yang hampir dengan peperiksaan pastinya adalah dua hujah yang bakal digunakan oleh pihak Kedutaan dan E.M.E.

Kerajaan benarkan perhimpunan BERSIH 3.0

Kerajaan tiada masalah membenarkan perhimpunan BERSIH 3.0 dilangsungkan seperti dirancang selagi penganjur mematuhi Akta Perhimpunan Aman 2011 dan tidak menimbulkan sebarang gangguan.

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata, atas semangat akta yang baru digubal itu, kerajaan tidak akan melarangnya.

Ditanya dalam sidang media di bangunan parlimen hari ini, Hishammuddin berkata kumpulan itu boleh berhimpun tetapi tidak boleh menyusahkan orang awam atau menjejas ketenteraman awam.

Ditanya sekiranya penganjur boleh menggunakan Dataran Merdeka sebagai lokasi perhimpunan, Hishammuddin bagaimanapun tidak memberikan jawapan jelas.

Sebaliknya, beliau berkata penganjur perlu berbincang dengan polis dan mencari lokasi lain supaya tidak menjejaskan orang awam.

Penganjur perhimpunan itu, BERSIH 2.0, sebelum ini mengumumkan bahawa perhimpunan berkenaan akan dijalankan selama dua jam bermula jam 2 petang pada 28 April di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur.

Perhimpunan dengan tema "Duduk Bantah" itu juga akan diadakan serentak di lokasi tertentu seluruh negara dan negara lain.

Perhimpunan berkenaan juga akan disertai oleh Himpunan Hijau – perhimpunan untuk membantah loji nadir bumi Lynas Advanced Materials Plant di Gebeng, Pahang

2 comments:

Dearest Esteems,

We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

Contact Dr. James Eric Firm via
Email: fastloanoffer34@gmail.com
Best Regards,
Dr. James Eric.
Executive Investment
Consultant./Mediator/Facilitator

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

Post a Comment

TV Media Mesir