Saturday, July 30, 2011

Konspirasi En. Khairi dan Papagomo Didedahkan


30 JULAI - En. Khairi Jalalluddin, Pegawai Atase Jabatan Penuntut Malaysia (JPMK) dikatakan mempunyai konspirasi dengan Papagomo. Papagomo adalah blogger terkenal yang banyak memainkan isu politik di Malaysia.

Maklumat yang didedahkan daripada Laman Sosial En. Khairi menceritakan bahawa beliau telah meminta kerjasama daripada Papagomo untuk memainkan isu Saudara Mohd Firdaus bin Madzlan.

Firdaus dituduh oleh En. Khairi sebagai penggerak utama parti pembangkang di Mesir.

Bertambah teruk apabila En. Khairi menggunakan nama dan jawatan rasminya sebagai Pegawai Atase JPMK untuk menyerang peribadi Firdaus.

Firdaus ketika dihubungi meminta supaya En. Khairi disiasat dan perlu diambil tindakan.

"Saya minta En. Khairi disiasat", katanya.

1 comments:

Nama: Syifa Agus
Email: syifaagus1@gmail.com



Suami saya dan saya harus mencari bantuan untuk membuka bisnis tetapi tidak dapat menemukan kreditor kredibel dengan suku bunga rendah di sini di negara saya sehingga kami memutuskan untuk mencoba Pinjaman online tetapi kami takut karena kami telah ditipu sebelumnya oleh beberapa kreditor online palsu tetapi Tuhan membimbing kita ke Kelompok Keuangan Kredit. Kami melihat posting dari mereka secara online jadi saya melamar dan mereka mengatakan kepada saya apa yang harus dilakukan, setelah menyelesaikan setiap tugas seperti yang mereka katakan, dua hari kemudian saya mendapat pinjaman mereka dan suami saya sangat senang bahkan ketika dia pertama kali menentang gagasan itu, sekarang kami memiliki bisnis kami sendiri, Credit Financial Group sangat luar biasa untuk melakukan bisnis dengan, memberi Anda saran keuangan, platform pembayaran pinjaman mereka sangat sederhana dan saya sangat senang saya menemukan mereka, Anda dapat menghubungi mereka melalui email [creditfinancialgroup01@gmail.com] dan jika Anda memiliki sesuatu atau pertanyaan, kirimkan saya email melalui [syifaagus1@gmail.com]


Kontak
Credit Financial Group
creditfinancialgroup01@gmail.com

Post a Comment

TV Media Mesir