Saturday, November 26, 2011

TAHUN BARU HIJRAH, PASTIKAN UMNO HIJRAH DARI MESIR


Tahun baru hijrah menjelma tiba.Ketibaan tahun baru hijrah pastinya diiringi dengan keazaman dan kekuatan yang baru bagi meneruskan sisa hidup di muka bumi.Keazaman yang baru juga wajar ditanam dalam jiwa para pelajar Mesir.Keazaman bagi memastikan UMNO mampus dan terkubur di Mesir mesti ada dan disematkan dalam jiwa para pelajar Mesir. (gambar kiri : Muahimin, gambar atas : Khairi)

Bahkan umum turut mengetahui bahawa Mesir menjadi medan penghantaran para pegawai yang menjadi alat UMNO bagi membantu kelembapan Kelab UMNO Mesir dan seterusnya melumpuhkan kekuatan kesatuan para pelajar Mesir. Gambar para pegawai UMNO akan dipaparkan sekali lagi bagi memastikan semua pihak mengenali mereka bagi memudahkan perancangan semua pihak untuk menjatuhkan dan memusnahkan UMNO. (gambar kanan : Anuar di kiri)

Nama Khairi Jalalludin (pegawai E.M) Abdul Muhaimin Abdul Majid (pegawai Perak), Anuar Idris (pegawai Melaka) dale tiga sahabat yang selama ini cukup hebat dan pantas sebagai hamba abdi UMNO di Mesir. Kepalanya adalah Khairi, pengampunya dale Muhaimin dan Anuar.

Juga sempena tahun baru hijrah ini, kita perlu memastikan diri kita berhijrah kepada berjiwa lebih besar kerana lawan kita bukan sehaja UMNO bahkan konco-konco UMNO seperti ISMA, JIM dan IKRAM

1 comments:

tengok gambar pun telah mencerminkan watak2 mereka...kah..kah..kah...kantoi.ikutilah iktibar kesudahan firaun di bumi mesir...

Post a Comment

TV Media Mesir