Thursday, July 28, 2011

PMRAM Akan Bertemu Kedutaan Atas Nasihat Syeikh Umar Abdullah Kamil


28 JULAI - Presiden PMRAM, Saudara Muhamad Zuhaili Saiman menyatakan bahawa pihak PMRAM akan bertemu dengan pihak kedutaan pada 28 Julai 2011 di Mohandessin berhubung isu mahasiswa.

Pertemuan itu dibuat apabila pihak KBMK meminta untuk PMRAM datang berjumpa bagi menyatakan beberapa perkara penting hasil pejumpaan dengan Syeikuhl Azhar pada Isnin lalu.

Bahkan ia rentetan ekoran perjumpaan pihak PMRAM yang diwakili oleh Presiden PMRAM bersama Dr Umar Abdullah Kamil pada 27 Julai di mana Dr Umar Abdullah Kamil meminta untuk diadakan pejumpaan antara PMRAM dengan KBMK bagi membincangkan segala masalah yang berlaku.

"Beliau (Dr Umar Abdullah Kamil) sendiri telah menghubungi saya bagi meminta pertemuan antara PMRAM dengan pihak KBMK. Selain itu, beliau telah menghubungi Syeikhul Azhar dan Rektor Azhar mengenai perkara ini," jelas Presiden PMRAM.

"Justeru, PMRAM menghormati permintaan dan nasihat yang diberikan oleh beliau. Kita bersetuju untuk berjumpa dan telah membalas jawapan email pihak KBMK mengenai pertemuan pada 28 Julai 2011 di Mohandessin," tambah beliau lagi.

Apa yang penting bagi PMRAM, isu mahasiswa dapat diselesaikan dengan cara yang baik dan profesional bagi membuka lembaran yang baru sebagaimana yang dipinta oleh Dr Umar Andullah Kamil.

Sumber : PMRAM.org

0 comments:

Post a Comment

TV Media Mesir