Tuesday, August 16, 2011

Sikap Kurang Ajar Encik Khairi Jalalludin


KAHERAH, 15 Ogos - Hasil desakan daripada suara mahasiswa dalam menuntut hak kepada salah seorang mahasiswi yang terpaksa menanggung bayaran yuran pengajian ulangan akibat kecuaian oleh seorang Pegawai Atase Pendidikan,Encik Khairi Jalalludin.

Hari ini Encik Khairi Jalalludin telah berurusan dengan pihak Universiti Ain Syams untuk menyelesaikan masalah yang berlaku.

Menurut beberapa sumber, Pegawai HEP Selangor Encik Mohd Faryzan bin Subehi telah dihubungi oleh Encik Khairi Jalalludin untuk bersama beliau menguruskan isu ini dengan pihak pengurusan universiti.

Namun begitu, Encik Khairi Jalalludin telah menunjukkan sikap kurang ajarnya kepada Pegawai HEP Selangor apabila bersikap acuh tak acuh memberikan arahan tempat pertemuan dalam menyelesaikan kes ini .

Antara arahannya " Cari bangunan yang ada karpet yang berwarna merah" , Pegawai HEP Selangor bersama seorang wakil pimpinan BKASM terpaksa mencari tempat yang diarahkan.

Apabila tiba di bangunan yang disebutkan beliau bersama Encik Sulaiman dengan muka selambanya mengatakan urusan sudah selesai ,jangan risau.

Betapa kurang ajarnya sikap beliau dengan mempermainkan Pegawai HEP Selangor sedemikian rupa, inikah yang dikatakan dia telah berubah sepertimana yang didakwa oleh Pengarah EME Prof Suaidi.

Sungguh memalukan dan Encik Khairi masih rasa begitu selesa biarpun sikapnya yang suka menipu itu telah ketahui ramai.

Disebabkan sikap sambil lewa beliau, seorang mahasiswi terpaksa menanggung kerugian.Ini baru satu episod tentang perangai dan sikapnya yang hanya tahu mencari salah laku pelajar dan memperhambakan diri kepada UMNO semata-mata.

1 comments:

sudah la weyh...aku dah muntah kuning dengar kejahatan dia

buat la solat hajat byk2 sikit ajar dia sikit, kalau ada kawan2 yang pergi Mekkah kirim doa utk KJ ni

Post a Comment

TV Media Mesir